пятница, 27 февраля 2015 г.

ЯК ЗРОБИТИ САМОАНАЛІЗ УРОКУ?



1. Яка тема уроку? Чи збігається вона з календарним плануванням?
2. Чи правильно визначено мету, завдання? Чи відбивають вони найголовніше в навчальному матеріалі?
3. Чи правильно обраний тип уроку (відповідно до теми і мети уроку)?
4. Чи відповідає структура уроку обраному типу?
5. Чи ефективно розподілено час уроку: 1/3 уроку – робота з новим матеріалом, 2/3 – самостійна та пізнавальна діяльність учнів?
6. Чи є оптимальним вибір методів та прийомів навчання, наочності, використаних на уроці?
7. Що саме з ППД ви використали?
8. Чи вдалося вам диференціювати навчання на уроці?
9. Чи були активним діти на уроці? Якщо ні, то чому?
А) дітям було нецікаво;
Б) дітям було важко зрозуміти вас;
В) переважав авторитарний стиль спілкування з учнями.
10. Чи не велике за розміром домашнє завдання ви дали дітям і чи вдалося підготувати дітей до нього?
11. Чи зуміли ви провести короткий ефективний підсумок уроку, оцінити відповіді учнів?
12. Дайте оцінку своєму уроку, своїй діяльності на уроці. Чи реалізовані мета, завдання уроку?

Комментариев нет:

Отправить комментарий