Основні заповіді успіху молодого
майстра виробничого навчання
1. Роби все
вчасно і професійно.
2. Завжди будь люб’язним, привітним і
доброзичливим.
3. Ніколи не
говори зайвого. Думай про наслідки сказаного тобою.
4. Пам’ятай, що
успішна робота – це професіоналізм плюс порядність.
5. Дбай про своє
добре ім’я – це найвища цінність сучасного вчителя.
6. Думай про
інших, а не лише про себе.
7. Турбуйся про
своїх колег, учнів – вони створюють твій імідж.
8. Дбай про свій
зовнішній вигляд. Пам’ятай: привабливий
зовнішній вигляд – запорука
позитивного іміджу.
9. Говори і пиши
гарною мовою. Твої мова й мовлення – ознаки інтелекту.
10. Пам’ятай, що
впевненість у собі не повинна заважати скромності.
Пам’ятка
молодому майстру виробничого навчання
1. Вивчай
можливості кожного майбутнього учня.
2. Вступаючи в
контакт з учнями,
не варто будувати зверхні стосунки з ними. Пам’ятай: навіть малюк у взаєминах з
дорослими якоюсь мірою відстоює свою незалежність.
3.
Частіше усміхайся. Пам’ятай: твоя усмішка свідчить про те, що зустріч з учнями
тобі приємна, усмішка створює загальний позитивний настрій.
4. Важливе завдання майстра в/н – передбачити
ситуації, які виникатимуть на уроці. Пам’ятай: помилці легше запо-бігти, ніж виправити її.
5. Вчися вислуховувати навіть тоді,
коли учні помиляються чи в тебе обмаль часу. Пам’ятай: кожен учень повинен знати, що ти
його вислухаєш.
6. Пам’ятай: основне
призначення оцінки – правильно визначити результати навчання учнів, засвоєння
ними знань, умінь та навичок.
7. Наполегливо оволодівай навичками
самоаналізу уроку.
Пам’ятай слова
В.О.Сухомлинського: «Один із секретів педагогічної творчості і полягає в тому,
щоб пробудити в учителя
інтерес до пошуку, до аналізу
власної роботи. Хто намагається розібратися в хорошому і поганому на своїх
взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху».
8. Приходьте на робоче місце заздалегідь до
дзвінка.
9.
Переконайтесь, чи все готове до уроку.
10.
Прагніть до організованого початку уроку.
11. Починайте урок енергійно. Урок ведіть так,
щоб кожен учень із самого початку його і до кінця був зайнятим ділом.
Захоплюйте учнів змістом матеріалу, контролюйте темп уроку, допомагайте
“слабким” повірити в свої сили.
12.
Особливо слідкуйте за тими, у кого нестійка увага. Попереджайте відразу ж
наміри порушити робочий ритм. Звертайтесь з питаннями до тих, хто може на уроці
відволікатись.
13. Мотивуйте оцінку
знань, скажіть учневі, над чим йому слід попрацювати додатково. Це привчатиме
до дисциплінованої праці. Учень буде звикати до того, що вказівки майстра виробничого навчання потрібно
виконувати обов’язково.
14. Закінчуйте
урок загальною оцінкою роботи групи
і окремих учнів. Нехай всі відчують почуття задоволення від результатів праці.
Постарайтесь помітити позитивне в роботі недисциплінованих дітей, але не робіть
це занадто часто.
15. Припиняйте
урок разом із дзвінком, нагадайте черговому про його обов’язки.
16. Пам’ятайте: налагодження
дисципліни може бути єдиною ланкою педагогічної практики, де допомога іде на
користь.
Комментариев нет:
Отправить комментарий