ПРАВИЛА УПРАВЛІННЯ УСПІХОМ НА УРОЦІ

ПРАВИЛА УПРАВЛІННЯ УСПІХОМ НА УРОЦІ

Якщо після уроку в учня не залишилось питань, які хотілося б обговорити, посперечатися, пошукати рішення, то це означає, що, можливо, урок і дав користь, але залишив дітей байдужими до того, що на ньому відбувалося.

Ø  Необґрунтована похвала, гіпертрофовані компліменти, випадкові оцінки нівелюють відчуття успіху. Слід уміти бачити реальні зміни, реальні зрушення й досягнення дітей, якими б малими вони не були, і вчасно підтримувати учня.

Ø  Успіх починається з визнання дітьми права вчителя навчати. Авторитет, особистість учителя,його різнобічні достоїнства та інтереси є запорукою успіху учнів.

Ø  Психологічний клімат, атмосфера життєрадісності, організація діяльності учнів на уроці, розумне поєднання репродуктивних і творчих методів.

Ø  Очікування незвичайності, здатність учителя дивувати, привносити елемент романтичності відіграють важливу роль на уроці.

Ø  Учитель повинен любити дітей і вміти це робити. Не можна, захоплюючись спілкуванням з одними дітьми, змушувати страждати інших.

Ø  Учитель мусить знати і весь клас, і кожного окремо учня. Він має дуже багато знати про дітей, щоб навчитися в потрібну мить допомогти їм.

Ø  Початок уроку – це той момент, від якого значною мірою залежить успіх всього уроку.

Ø  Навчальний успіх дітей на 80% залежить від уміння вчителя домашні завдання. Драма в тому, що діти й дорослі розмовляють різними мовами, вкладають різний сенс у слова, і домашні завдання без ретельного опрацювання того, що хотів би отримувати вчитель, яке завдання він ставить, нерідко викладає в дітей стан збентеженості, спонукаючи взагалі відмовитися від виконання домашніх завдань. Домашні завдання мають бути смачними, гарними, цікавими, творчими, нерідко практично зорієнтованими, оригінальними, доступними, різнорівневими, цікавими за формою, з урахуванням особливостей і здібностей дітей.

Ø  Поруч із цифровою розгорнута тестова оцінка відіграє особливу роль у стимулюванні навчальної діяльності учнів.

Ø  Ступінь захопленості учнів предметом виявляються в їхньому бажанні та готовності займатися ним після уроків.

Ø  Учитель має навчатися залучати учнів до колективної пізнавальної діяльності.




Комментариев нет:

Отправить комментарий