ПРАВИЛА УПРАВЛІННЯ УСПІХОМ НА УРОЦІ
Якщо після
уроку в учня не залишилось питань, які хотілося б обговорити, посперечатися,
пошукати рішення, то це означає, що, можливо, урок і дав користь, але залишив
дітей байдужими до того, що на ньому відбувалося.
Ø Необґрунтована
похвала, гіпертрофовані компліменти, випадкові оцінки нівелюють відчуття
успіху. Слід уміти бачити реальні зміни, реальні зрушення й досягнення дітей,
якими б малими вони не були, і вчасно підтримувати учня.
Ø Успіх
починається з визнання дітьми права вчителя навчати. Авторитет, особистість
учителя,його різнобічні достоїнства та інтереси є запорукою успіху учнів.
Ø Психологічний
клімат, атмосфера життєрадісності, організація діяльності учнів на уроці,
розумне поєднання репродуктивних і творчих методів.
Ø Очікування
незвичайності, здатність учителя дивувати, привносити елемент романтичності
відіграють важливу роль на уроці.
Ø Учитель
повинен любити дітей і вміти це робити. Не можна, захоплюючись спілкуванням з
одними дітьми, змушувати страждати інших.
Ø Учитель
мусить знати і весь клас, і кожного окремо учня. Він має дуже багато знати про
дітей, щоб навчитися в потрібну мить допомогти їм.
Ø Початок
уроку – це той момент, від якого значною мірою залежить успіх всього уроку.
Ø Навчальний
успіх дітей на 80% залежить від уміння вчителя домашні завдання. Драма в тому,
що діти й дорослі розмовляють різними мовами, вкладають різний сенс у слова, і
домашні завдання без ретельного опрацювання того, що хотів би отримувати
вчитель, яке завдання він ставить, нерідко викладає в дітей стан збентеженості,
спонукаючи взагалі відмовитися від виконання домашніх завдань. Домашні завдання
мають бути смачними, гарними, цікавими, творчими, нерідко практично
зорієнтованими, оригінальними, доступними, різнорівневими, цікавими за формою,
з урахуванням особливостей і здібностей дітей.
Ø Поруч із
цифровою розгорнута тестова оцінка відіграє особливу роль у стимулюванні
навчальної діяльності учнів.
Ø Ступінь
захопленості учнів предметом виявляються в їхньому бажанні та готовності займатися
ним після уроків.
Ø Учитель
має навчатися залучати учнів до колективної пізнавальної діяльності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий