понедельник, 18 января 2016 г.

Правила розв’язання конфліктних ситуацій



1. Не починайте свою промову з вислову: «Я давно вже хотів сказати…»
2. Уникайте слів завжди і ніколи.
3. Якщо цю людину ви ніколи не хвалили, не очікуйте, що на вашу критику вона відреагує позитивно.
4. Критикуйте лише те, що можна змінити.
5. Не порівнюйте поведінку цієї людини з поведінкою інших. Це принижує.
6. Не знищуйте індивідуальність.
7. Не приписуйте співрозмовнику того, чого він не казав. Краще не перебільшувати – можуть звинуватити у брехні.
8. Не зосереджуйтесь на особистості суперника, активізуйте увагу на проблемі й варіантах її вирішення.
9. Не робіть висновки за партнера.
10. Перше зауваження людині доцільно робити наодинці.
11. Свою помилку визнайте швидко і рішуче, випереджаючи можливу критику.
12. Зміцнюйте позитивну атмосферу у спілкуванні.
13. Відчувайте, коли потрібно відступати.
14. Дійте! Не уникайте конфліктів, а намагайтеся їх вирішувати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий