29.04.2015 на засіданні педагогічної ради ліцею соціальний педагог та практичний психолог провели заняття з елементами тренінгу з педагогами на тему: «Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та постконфліктний період»
У період складних соціально-полатичних подій, що відбуваються в Україні у педагогів виникла необхідність пояснювати учням, що відбувається, як реагувати на конфлікти, що виникають між учнями, як утриматись від надання гострих, емоційних оцінок, як не нашкодити підліткам, а навпаки – бути корисним. Педагоги можуть зробити багато для того, щоб заспокоїти учнів і допомогти їм адекватно ставитися до дій. Постійний контакт із учителями та друзями допоможе учням відновити відчуття безпеки. Варто надавати учням чіткі пояснення зрозумілою їм мовою, не давати нездійсненних обіцянок, але потрібно розповідати учням, що держава і громадянське суспільство роблять усе можливе для відновлення миру та порядку в країні, відбиття зовнішньої агресії проти України. Необхідно планувати виховну роботу так, щоб допомогти дитині визначити, чим саме її сім`я, школа, вулиця, місто їй найдорожчі. Чому наша країна нам дорога. Давати дітям необхідно таку інформацію, яку учні здатні зрозуміти і обговорити зі своїми друзями.
Метою тренінгу було: створення ефективної системи профілактичної роботи з учнями у конфліктний та постконфліктний період, спрямованої на формування безпечної поведінки.
Педагоги здобули знання:
- основних напрямів та змісту соціально-педагогічної роботи з учнями у конфліктний та пост конфліктний період;
- основних складових моделей безпечної поведінки;
- категорій потреб дитини, які є важливими чинниками формування поведінкових моделей у підлітковому віці;
- причин формування негативної поведінки у підлітків та умова та шляхи її попередження та профілактики.
- основних напрямів та змісту соціально-педагогічної роботи з учнями у конфліктний та пост конфліктний період;
- основних складових моделей безпечної поведінки;
- категорій потреб дитини, які є важливими чинниками формування поведінкових моделей у підлітковому віці;
- причин формування негативної поведінки у підлітків та умова та шляхи її попередження та профілактики.
Педагоги здобули уміння:
- визначати потреби підлітка, які потребують подальшого розвитку;
- визначати умови та шляхи профілактики негативних моделей поведінки учнів;
- створили універсальний алгоритм профілактичної роботи з учнями у конфліктний постконфліктний період;
- навчилися, через вправи, боротися зі стресами в житті.
- визначати потреби підлітка, які потребують подальшого розвитку;
- визначати умови та шляхи профілактики негативних моделей поведінки учнів;
- створили універсальний алгоритм профілактичної роботи з учнями у конфліктний постконфліктний період;
- навчилися, через вправи, боротися зі стресами в житті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий