пятница, 11 декабря 2015 г.

Відкритий урок з виробничого навчання на тему «Обробка кокеток»

«Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу, я пам'ятаю.
Те, що я роблю, я розумію»
Конфуцій
10 грудня 2015 майстер виробничого навчання Бущан Тетяна Федорівна провела відкритий урок з виробничого навчання на тему «Обробка кокеток». Методична мета уроку «Впровадження дидактичних засобів у навчальний процес з метою підвищення якості освіти та якості підготовки робітничих кадрів»
Майстер виробничого навчання використовувала  презентацію, різноманітний дидактичний матеріал. На уроці створювались  проблемні ситуації під час роботи учнів в групах. Майстер виробничого навчання звертала особливу увагу на необхідність дотримання  правил з охорони праці та якості виготовлення зразків під час виконання трудових прийомів.  
Урок виробничого навчання пройшов на високому методичному рівні, з дотриманням всіх нормативних вимог.






Комментариев нет:

Отправить комментарий